Apartament w Paryżu. Recenzja przedpremierowa



„Apartament w Paryżu” to najnowsza książka Guillaume Musso, który jest bardzo popularnym autorem, a każda jego książka bardzo długo utrzymuje się na najwyższych półkach. Czy i tak będzie z najnowszą powieścią?
Moim zdaniem zdecydowanie tak!

Madeline była policjantka jedzie do Paryża odpocząć i pobyć w samotności. Gaspard dramatopisarz, szuka spokoju aby napisać kolejną sztukę również wyjeżdża do Paryża. Los tych dwoje bohaterów przypadkowo łączy i oboje wynajęli ten sam dom, w którym kiedyś mieszkał słynny artysta Sean Lorenz. Jak rozwinie się ta historia? Czy Madeline i Gaspard się polubią? Co ich do siebie zbliży ? 
Żeby poznać odpowiedzi na te pytania sami musicie przeczytać tą książkę.
„Apartament w Paryżu” zaciekawia i intryguje czytelnika od pierwszych stron. Historię tą możemy poznać i z perspektywy Madeline i Gasparda, co naprawdę lubię, bo dzięki temu można lepiej poznać bohaterów. Akcja stopniowo nabiera tempa, miejscami mi się dłużyła, ale muszę bez kłamstwa stwierdzić, że zakończenie wszystko wynagradza.

Ja bardzo wciągnęłam się w tą historię i byłam ciekawa jej zakończenia. Książkę tą czyta się szybko, a styl i język autora jest dobry i przystępny dla czytelnika.

Jest to moje drugie spotkanie z twórczością tego autora, bo wcześniej czytałam „Dziewczynę z Brooklynu” i też mi się podobała. Z pewnością sięgnę po inne książki tego autora.

Wszystkim, którzy lubią ciekawe historie, które pozwolą się oderwać od rzeczywistości i wszystkim fanom twórczości Guillaume Musso serdecznie polecam na pewno się nie zawiedziecie!!

Moja ocena to 9/10 

Za swój egzemplarz dziękuję bardzo wydawnictwu Albatros.

A Wy czytaliście tą książkę? Co o niej myślicie? Lubicie twórczość tego autora? 🙂 



Komentarze

  1. Po takiej recenzji, nie mogłabym przejść obok tej książki obojętnie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja