"To miała być zwyczajna wycieczka do Londynu..."

Tytuł: "Obserwuje Cię"
Autor: Teresa Driscoll
Wydawnictwo: SQN
Liczba stron: 361

Ostatnio do mojej domowej biblioteczki dołączyło kilka thrillerów psychologicznych i naprawdę bardzo polubiłam ten gatunek.

                 
Najnowsza książka Teresy Driscoll już samym opis bardzo intryguje i zaciekawia, dlatego wiedziałam, że muszę przeczytać i poznać tą historię. 

"Obserwuje Cię" wciąga od pierwszych stron, jest to powieść wielowątkowa i wielowymiarowa, każdy rozdział kończy się w takim momencie, że nie idzie oderwać się od czytania. Każdy kończy się nowymi pytaniami i zagadkami dla czytelnika, co naprawdę bardzo mi się podobało.Styl autorki bardzo przypadł mi do gustu i na pewno sięgnę po inne książki tej autorki. 


               


Akcja książki ani na chwilę nie zwalnia, cały czas coś się dzieje i nie pozwala czytelnikowi się nudzić, a zakończenie jest zaskakujące.

Gdy powstanie film na podstawie tej książki na pewno go zobaczę!!
Oby powstawało więcej tak ciekawych i wciągających książek!!

Bardzo dobrze spędziłam czas przy czytaniu tej książki, cały czas byłam w szoku jak jedna sprawa może wpłynąć na życie tylu ludzi.

Podsumowując "Obserwuje Cię" to bardzo dobry thriller psychologiczny, który warto przeczytać! Serdecznie polecam! 

Moja ocena 10/10.

Za swój egzemplarz przedpremierowy dziękuję serdecznie Wydawnictwu SQN!










A Wy czytaliście tą książkę? Albo macie ją w planach? Piszcie!;)

Pozdrawiam ZaczytanaOlaa

Komentarze

  1. Thriller psychologiczny to jeden z moich ulubionych gatunków, więc na pewno po tę książkę sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Thriller psychologiczny to to, co tygryski lubią najbardziej :) Szkoda, że tak niewiele jest dobrych powieści z tego gatunku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieję, że wkrótce się uda:0
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się również podobała :) trzymała w napięciu, a zarazem styl pisania autorki był lekki i przyjemny w odbiorze. I zdecydowanie nie takiego zakończenie się spodziewałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie przepadam za takim gatunkiem książek, ale i tak świetna recenzja. :)
    Zaczytane-dziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja