Recenzja przedpremierowa--"Zapomnij o mnie"

Autor: K.N. Haner 
Tytuł: "Zapomnij o mnie"
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 407

Czy znacie ten moment gdy odwracacie ostatnią stronę w książce ze łzami w oczach i mówicie wow... co to KURDE było?! Czujecie wielką pustkę i nie wiecie co myśleć?
Tak własnie było ze mną gdy skończyłam czytać książkę "Zapomnij o mnie".

O czym jest ta historia ? To każdy może przeczytać z tyłu książki, dlatego ja nie chcę tutaj powielać opisów.




Pierwsze co naprawdę mnie zachwyciło to piękna okładka, jedna z lepszych jakie widziałam. Cieszę się, że treść książki była też taka wspaniała! Po drugie bardzo spodobało mi się to, że treść książki jest przedstawiona oczami mężczyzny. Rzadko można trafić na takie książki.

"Zapomnij o mnie" nie należy do łatwych i słodkich historii, akcja rozkręca się od pierwszych stron i ani na chwile się nie zatrzymuje. Autorka z strony na stronę mnie zaciekawiała i zaskakiwała. Historię Marshalla przeżywałam całą sobą. Nie umiałam się od niej oderwać, a jednocześnie nie chciałam jej kończyć, bo bałam się zakończenia. 

Oczywiście zakończenie rozwaliło moje serce na milion małych kawałeczków i na pewno szybko nie zapomnę o tej historii.
Autorka stworzyła świetnych bohaterów, których polubiłam od pierwszych stron, a całą historią ogromnie mnie poruszyła.

To co znajdziemy z tyłu na okładce : "Ekscytująca, seksowna, dramatyczna i nieprzewidywalna" to wszystko prawda. 

Jest to moje drugie udane spotkanie z twórczością K.N. HANER i z pewnością sięgnę po inne książki tej autorki.

Serdecznie polecam tą książkę wszystkim !!
Tylko pamiętajcie nie nastawiajcie się na słodką i miłą historię!
A jak już ją przeczytacie to pokochacie i będziecie tak jak ja przeżywać całym sobą tą historię i nie będziecie wiedzieć co myśleć.

Nie zastanawiajcie się i zamawiajcie tą książkę!

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość poznania tej pięknej historii szybciej niż inni bo prawie miesiąc przed premierą.Za mój egzemplarz przedpremierowy dziękuję bardzo Wydawnictwu Kobiece.

Moja ocena to 10/10. Od teraz ta książka należy do jednych z lepszych jakie przeczytałam w tym roku. 

Serdecznie polecam!!!









A Wy czytaliście tą książkę ? Jak Wam się podobała?

Pozdrawiam ZaczytanaOlaa

Komentarze

  1. Po takiej rekomendacji, koniecznie muszę przeczytać tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytało się ją dobrze, ale aż takiego wrażenie na mnie nie zrobiła.
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja