Recenzja Szeptuchy

Tytuł: Szeptucha
Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Wydawnictwo:WAB
Liczba stron:412
Seria: Kwiat Paproci tom 1


Witam wszystkich zaczytanych po dość długiej przerwie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją cudownej książki "Szeptucha".
Ostatnio książka ta atakuje na instagramie! Wszyscy ją czytają, wszyscy się zachwycają dlatego i ja musiałam się przekonać czy naprawdę to taka dobra książka, mimo że nie dotarłam do ani jednej złej opinii o tej serii.

"Szeptucha" to pierwsza część losów młodej dziewczyny Gosi, która kończy studia medyczne, ale niestety jest zmuszona odbyć roczne praktyki u starej i doświadczonej szeptuchy na wsi. Dziewczyna z niezadowoleniem tam jedzie, a jednak już pierwszego dnia trafia na przystojnego mężczyznę.
Jak potoczą się dalsze losy Gosi?
Czy spodoba się jej na wsi?
Aby się dowiedzieć koniecznie musicie przeczytać tą książkę!

Niestety muszę stwierdzić, że na początku po przeczytaniu opisu trochę się bałam, że nie spodoba mi się ta książka. A tutaj takie zaskoczenie.
Historia Gosi i Mieszka naprawdę bardzo mnie zaciekawiła od pierwszych stron. Od książki nie szło się oderwać, autorka każdy rozdział kończy tak, że od razu trzeba czytać kolejny. Język i styl autorki bardzo mi przypasował. Głównych bohaterów Gosie, Babę Jagę i Mieszka polubiłam od pierwszych stron.
Zakończenie pierwszego tomu bardzo mnie zaskoczyło i  jak najszybciej muszę sięgnąć po kolejną część, bo
jestem bardzo ciekawa kolejnego tomu.

Wszystkie okładki z tej serii naprawdę bardzo mi się podobają!


Jak sami widzicie ta książka nie ma żadnych minusów, dlatego nie zastanawiajcie się! Bierzcie i czytajcie jak najszybciej.

Ja za swój egzemplarz dziękuję bardzo wydawnictwu WAB.

Moja ocena to 10/10.

Przez takie dobre książki coraz bardziej lubię twórczość polskich autorów.

Polecam!!!


A Wy czytaliście tą książkę?
Co o niej myślicie?
A może dopiero się za nią zabieracie?
Piszcie!

















 Pozdrawiam ZaczytanaOlaa






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja