"Powtarzam twoje imię trzy razy, bo chcę być pewien że nie śnię. Trzy razy ty."

Tytuł: Trzy razy ty
Autor:Federico Moccia
Liczba stron: 795
Wydawnictwo: Muza
Poprzednie części: "Trzy metry nad niebem", "Tylko Ciebie chcę"



Dziś chcę przedstawić kolejną książkę, na którą czekałam bardzo bardzo bardzo...... długo!
Gdy tylko się dowiedziałam, że w Polsce wyjdzie kolejna część losów Babi Stepa i Gin musiałam po nią sięgnąć jak najszybciej, trochę przeszkadzała mi w tym sesja egzaminacyjna bo w końcu ta książka ma prawie 800 stron!
Ale w końcu udało mi się ją przeczytać.

Poprzednie części bardzo mi się podobały, przeżywałam je całym sobą, płakałam, śmiałam się tak jak główni bohaterowie, dlatego jak najszybciej chciałam poznać dalsze ich losy.
Jak potoczą się dalsze losy Stepa? 
Wybierze Gin albo Babi?
Czy zmieni się jego życie raz na zawsze?
Żeby się dowiedzieć musicie sięgnąć po tą książkę.
Nie chce nic więcej zdradzać ;)
Ja nigdy bym nie zgadła, że tak potoczą się ich losy..że autor tak wszystko zakończy i mnie zaskoczy!
Przyznam, że nie spodziewałabym się lepszego zakończenia tej historii.

Naprawdę jestem zdziwiona tak niską oceną tej książki.... ja nie wiem czy ja czytałam całkiem inną książkę niż pozostali czytelnicy czy jak?
Jak można tak dobrą książkę oceniać tak nisko?
"Trzy razy ty" zaciekawia od pierwszych stron, prawie cały czas zaskakuje, autor wszystko pisze tak, że czytelnik czuje się jakby to on był bohaterem tej książki. Książka ta nie należy do najchudszych.. ma prawie 800 stron i owszem w niektóre sceny może były zbędne, ale ogólnie styl, język autora bardzo przypadł mi do gustu.  Teraz po przeczytaniu tej książki nie umiem się doczekać ekranizacji, poprzednie dwie części (wersje hiszpańskie) bardzo mi się podobały i oglądałam je kilka razy, kto nie oglądał polecam!!

Podsumowując "Trzy razy ty" to piękna historia miłości, która wzrusza i porusza a przede wszystkim nie pozwoli o sobie zapomnieć na długie lata. Uwielbiam głównych bohaterów, przystojnego Stepa, szaloną Gin i grzeczną Babi. Każdy fan pozostałych części musi zabrać się za tą książkę, nie przerażać się dużą ilością stron, czasami zbędnymi scenami, ponieważ gdy przeczytacie tą książkę do końca na pewno nie będziecie żałować.

Kolejny raz śmiałam się i płakałam z głównymi bohaterami! O to w tym wszystkim chodzi! Właśnie po to czytam książki.

Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza! Spełniliście moje marzenie żeby przeczytać tą książkę.

Moja ocena to 10/10
Idealne zakończenie całej historii.

Polecam serdecznie! 

A Wy czytaliście poprzednie części? Podobały się Wam?
A może przeczytaliście już tą książkę? Polecacie?


 Najlepsze cytaty z książki:

"Najlepsze rzeczy robi się zawsze we dwoje. Dwa to pozytywna cyfra, jak dwie ręce, które zawiązują sznurowadła albo chwytają dłonie człowieka, którego trzeba uratować. Spróbujcie to zrobić jedną ręką."

"Zrozumiałem, że kiedy przysparzasz komuś cierpienia, ono zostaje w nim na zawsze, ta rana w sercu nigdy się nie zabliźni. Jak liść, który spadł z drzewa w październiku, długo będzie leżał na ziemi. Czy tego chcesz czy nie, żaden wiatr, żaden skrupulatny dozorca nigdy do końca nie oczyści tego serca."

"Ruszyć w podróż przez życie i nie zakochać się szczerze, to jakby w ogóle nie zyć. Ale musisz próbować, bo jeśli nie spróbujesz to tak jakbyś nigdy nie żyła."

"Myślę o tym, że cokolwiek przydarza się człowiekowi dobrego, czy złego, on nie jest w stanie tego przewidzieć nawet na ułamek sekundy wcześniej. Życie to nieustająca niespodzianka."

"Całując mężczyznę, wiesz czy go kochasz czy nie. Wystarczy, że twoje wargi na chwilę dotkną jego ust, by przez twoje ciało przeszedł dreszcz lub by ogarnęła cię bezbrzeżna nuda."

"Jeżeli kogoś naprawdę kochasz , zrobisz wszystko, by ta osoba była szczęśliwa."

"Miłość to także akceptowanie niedoskonałości drugiego człowieka."





Pozdrawiam ZaczytanaOlaa

Komentarze

  1. Dla mnie była słabo, bardzo słabo. Strasznie rozczarowujące zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego ;) Widać że liczyłaś na inne zakończenie

      Usuń
    2. Nie miałam konkretnych oczekiwań co do finału. Ale jednak liczyłam, że Step dokona jakiegoś wyboru, a nie będzie się miotał od jednej do drugiej nie wiedząc czego chce, aż w końcu zdecydował za niego los. Takie pójście na łatwiznę ze strony autorka.
      Ale z chęcią zobaczę ekranizację jeśli powstanie, bo wcześniejsze części mi się podobały :)

      Usuń
    3. No niestety muszę przyznać Ci rację że poszedł na łatwiznę. Ale sama takiego zakończenia bym nie wymyśliła

      Usuń
  2. Pamiętam, że dawno temu czytałam poprzednie części i obejrzałam filmy. Teraz chętnie poznałabym zakończenie tej historii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pozycja czeka na półce na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja