"Kiedy koniec staje się nowym początkiem" - recenzja "Przyciągania"

Autor: Elżbieta Rodzeń
Tytuł: Przyciąganie
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Liczba stron: 451


Najlepsza polska autorka, której książka mnie zachwyciła?
Zdecydowanie Elżbieta Rodzeń i jej książka "Dziewczyna o kruchym sercu".

Dlatego, gdy zobaczyłam nową książkę tej autorki, jej okładkę i po przeczytaniu opisu, który trochę mi przypomniał moją ukochaną książkę Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś" musiałam ją przeczytać!!

Czy ta książka mnie zachwyciła i zaciekawiła? dowiecie się tego niżej ;)

Muszę zacząć od początku: Rodzice młodego chłopaka Garretta, który w swoje osiemnaste urodziny traci wszystko i od tego czasu porusza się na wózku inwalidzkim postanawiają zatrudnić dla syna pielęgniarkę.
Pracę znajduję Nadia, młoda dziewczyna, która jest zmuszona zacząć wszystko od nowa, ucieka z domu od narzeczonego.
Garrett nie jest zachwycony tym, że Nadia ma u niego pracować i za wszelką cenę chce się jej pozbyć.

Co wydarzy się dalej ? 
Musicie przeczytać, żeby się sami przekonać. 

Z opisu naprawdę każdy fan "Zanim się pojawiłeś" doszuka się tutaj dużo podobieństw, ale muszę Wam potwierdzić, z czystym sercem, że od pierwszych stron to całkiem inna historia!!

Pierwsze, co bardzo podoba mi się w tej książce, to piękna okładka, która przyciąga wzrok i naprawdę zachęca do przeczytania. Autorka tak dobrze stworzyła głównych bohaterów, że polubiłam ich od samego początku i przeżywałam z nimi każde sytuacje i problemy. W żadnym momencie ta książka mnie nie zanudziła, tylko ciągle czekałam, aż wszystko się wyjaśni i jak potoczą się dalsze losy Garretta i Nadii. 

W "Przyciąganiu" autorka poruszyła dużo trudnych tematów, ale żeby nie zdradzać fabuły nie będę o nich pisać. Dlatego każdy z Was powinien poznać tą historię.

Osobiście muszę stwierdzić, że "Dziewczyna o kruchym sercu" podobała mi się trochę bardziej, ale autorka pisze tak dobrze i ciekawie, że nie mogłam się oderwać od "Przyciągania" ani na chwilę.

Muszę obowiązkowo przeczytać pozostałe książki tej autorki.

Polecam!! Mimo wszystko nie zapomnę szybko tej książki i bardzo cieszę się, że ją przeczytałam i kupiłam.

Wszyscy czytelnicy powinni być dumni, że w Polsce mamy tak dobrą autorkę!!!  ;)

Moja ocena 10/10.

Czekam na kolejne książki !! ;)








A Wy czytaliście książki tej autorki? Która się Wam najbardziej podobała?
Co sądzicie o "Przyciąganiu"? 

Pozdrawiam ZaczytanaOlaa

Komentarze

  1. Czytałam i muszę powiedzieć, że mamy bardzo podobne odczucia. U mnie recenzja Przyciągania pojawi się w sobotę wieczorem. Zapraszam serdecznie już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna historia uwielbiam! 😍 Muszę nadrobić pozostałe książki autorki, bo ta dopiero była druga :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"

"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja