"Nie bój się mnie, chłopcze. Nie jestem śmiercią. Jestem kimś, kto podaruje ci długie i wspaniałe życie. Jestem kimś, kto podaruje ci wieczność." Przedpremierowa recenzja

Tytuł: Woła mnie ciemność
Autor: Agata Suchocka
Wydawnictwo: Initium 
Liczba stron: 383
Data premiery : 14.02.2018 r 








Dziś chcę Wam przedstawić niespodziewaną i zaskakującą książkę, która zaciekawiła mnie pozytywnymi opiniami, intrygującym opisem i ciekawą okładką. Muszę przyznać, że jeszcze prawie tydzień do premiery tej książki, a ciągle widzę ją na instagramie, wszyscy ją czytają i polecają. Czy mi również ta książka się spodobała? Zaraz się dowiecie.

Akcja książki dzieje się w XIX, główny bohater Armagnac Jardineux wyrusza z Ameryki w podróż do Europy, aby wykształcić się i poznać prawdziwe życie. Niestety w Ameryce wybucha wojna secesyjna i Armagnac nie ma do czego już wrócić. Postanawia zamieszkać w Londynie, gdzie zarabia grając na fortepianie. Pewnego wieczoru poznaje młodego skrzypka Lothara i Lorda Huntingtona, którzy zmienią jego życie o 360 stopni. Co takiego wydarzy się w dalszej części historii? Kim jest Lord Huntington? Jaką skrywa tajemnice? Aby poznać odpowiedzi na te pytania musicie koniecznie przeczytać tą książkę! 

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki i myślę, że nie ostatnie, ponieważ książkę tą przeczytałam bardzo szybko, bo styl i język jest zrozumiały i plastyczny i dzięki temu wystarczyły niecałe dwa dni, żeby poznać całą historię głównego bohatera.

Bardzo podoba mi się okładka, która zachęca do przeczytania tej książki. Przed przeczytaniem niestety troszkę się wahałam, gdy na okładce przeczytałam "Książka zawiera treści nieodpowiednie dla niepełnoletnich oraz takie, które mogą urazić dorosłych" , zastanawiałam się czy naprawdę jest to książka dla mnie, czy mi się spodoba, ale postanowiłam zaryzykować i nie żałuję mojej decyzji. Książka od pierwszych stron mnie wciągnęła, później po kilku kontrowersyjnych scenach miałam ochotę ją odłożyć, ale że nie lubię zaczytać i nie kończyć książki czytałam dalej....
I czy żałuję?
Nie! Nie żałuję czasu spędzonego na czytaniu tej książki. Zakończenie mnie zaskoczyło i to bardzo !! 

Czasem warto skusić się na całkiem inny gatunek i poznać coś nowego i na pewno zaskakującego !

Ta książka z pewnością nie spodoba się wszystkim, ale ja ją polecam !!

Moja ocena: 7/10.

A Wy czytaliście tą książkę? Co o niej myślicie ? Piszcie !:)

Ulubione cytaty z tej książki: 

"Teraz gdy nie ma już czego doglądać, gdy nie ma pan nic do stracenia, może pan spojrzeć w głąb siebie i zagrać to, co dyktuje panu serce. Ponieważ jest pan wolny."

"Nic bowiem nie jest wieczne, z wyjątkiem wieczności."


"Woła mnie ciemność, choć w mojej duszy wstaje nowy dzień. Zamierzam odpowiedzieć na jej zew." 


Pozdrawiam ZaczytanaOlaa

Komentarze

  1. Okładka mi się bardzo podoba. Jeśli będę miała okazję przeczytać,dam szansę tej książce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zrażaj się na początku ;)
      tylko postaraj się czytać dalej ;)
      pozdrawiam ! ;)

      Usuń
  2. Już m się podoba! Akcja toczy się w XIX wieku i do tego w Londynie ! Uwielbiam takie książki więc z pewnością po nią sięgnę ! Pozdrawiam i zostaje na dłużej Natalia bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze czytam książki do końca :) i podobnie jak ty, wiele razy miło się zaskoczyłam.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie należy mieszać gatunki i robić swoisty restart naszego mózgu :) zgadzam się z Tobą ponieważ na nowo zakochujemy się w gatunkach gdy je mieszamy. Okładka jest MEGA

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca wiem, czy to książka dla mnie, ale okładka zachęca, więc może kiedyś się skuszę;)

    Pozdrawiam,
    korczireads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, książka wydaję się być fantastyczna! Bardzo piękna okładka, ładne zdjęcia porobiłaś. Również świetna recenzja.

    Zapraszam do siebie na nową recenzję Cudownego chłopca:
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/wszyscy-powinnismy-przynajmniej-raz-w.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Jak daleko się posuniesz, aby zawładnąć czyimś życiem?"